honsomrullar

Alla inlägg under december 2011

Av honsomrullar - 31 december 2011 12:55

Julen har varit och är fortfarande lugn skön och mysig. Julafton var mysigaste dagen på länge, Middag hos momo och moffa självklart kalle anka å sen till övriga släkten, så mysigt så… blev många härliga julklappar inte minst min fina diskmaskin men även en hel del annat … kvällen fortsatte med att kusin barnen skulle prova alla sina nya leksaker och jag var inte sen med att erbjuda mig att hjälpa till ;) haha ! kvällen avslutades på bästa sätt med paketleken! Efter de har de vart lugnt inte hänt så mycket, men de har varit skönt… jag har även dragit ner lite på träningen nu under jul, rastlöst men taktiken att vila sig i form har fungerat förut;) … har ialf blivit någon vända ner till gymmet, alltid  lika kul att träna med olika folk denna gången var syrran och Oscar med … good work !

Ikväll blir det att fira in de nya året med härligt sällskap.  Men först ska jag köra sista träningspasset för i år för att sedan ladda om inför ett helt nytt år med massa härliga träningar, gjort lite småändringar i träningsupplägget så det är bara att vänta in de resultat jag ska uppnå…


För sista gången detta året, se till ha en riktigt bra dag och njut, Gott nytt !   

Av honsomrullar - 20 december 2011 10:38

…så sant som de va sagt!

 Klart att allt löser sig på ett eller annat sätt, Men gör man inget blir inget gjort… Såå känns som att det börjar bli dags att styra upp lite julklappshandel, jag har ialf börjat ska bara se till att få de avslutat med! tänkte trotsa regnet i eftermiddag å ge mig ut på jakt !

Tagit lite jullov nu, eller vad de nu kan kallas när de ligger 7 böcker på sängen och en tenta som väntar på att bli klarskriven… men ialf , tanken som räknas!? imorgon ska stolen hämtas hem, föhär ska tränas  i jul!


Måste ju bara berätta mina åsikter om Svenska hjältar galan som gick i fredags… jag menar att fightas med en björn, ingripa i knivslagsmål, fightas med cancer, baka bullar och skänka pengar till behövande, fightas tillbaka till livet efter brutal misshandel så förtjänar man att få pris! Jäklar va härliga människor, vilka kämpar, Heja er! Jag vet precis vem jag ska nominera till nästa år!!


Upptäckte att tiden rullar på och de inte händer speciellt mycket vettigt när jag sitter här och skriver så nu blir det till att ta tag i pluggandet, fixandet av bilder, inhandlande av julklappar å lite annat!


Glöm inte att allt löser sig så stressa lugnt ! Kramen

Av honsomrullar - 6 december 2011 21:33

I lördags var det julfest, mkt trevligt tillställning med go mat, roliga lekar å ännu bättre sällskap! Sen blev det vidare ut till stan, haha då blev det hyfsat svart på vitt vad liten man e… min tanke om att ålder bara e en siffra på ett kort funkade icke. Men det blev kul ialf, men härligt folk kan man ha roligt vart man än är. 


Äntligen har jag blivit bra från min förkylning så träningen flyter på som valigt… idag fick jag trevligt sällskap av starke Angelica, mkt trevligt kommer minnas denna träningen länge tror jag …ialf tills min ömmande näsa blivit bättre, hahaha.. så går de när man får en medicinboll mitt i prick, men Angelica Way to go, bra kraft i de kastet, helt klart !! 

Just nu befinner sig Svenska rullis eliten på VM  å de går riktigt bra för dem... många medaljer tar dem med sig hem !! Bra  jobbat, Fortsätt så !   


min vecka består av mkt plugg å fixande, känns äntligen som de rullar på i bra akt nu igen hoppas de fortsätter så hela kursen!!


Vi hörs å vem vet kanske vi ses .. .



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards