honsomrullar

Alla inlägg under mars 2012

Av honsomrullar - 27 mars 2012 21:45

Ja denna vecka blir starten på många nya rutiner, tidig morgon och ett besök hos dietisten stod först på schemat, nu hoppas jag att jag ska få bättre ordning på matrutinerna, motivationen e de inget fel på ialf, så nu blir de en kamp med min latsida för att strukturera och planera mat, vecko -matschema it is!

Idag har ialf rutinerna flutit på bra, en bra början e alltid något, nu e de bara resten kvar, hur ska de gå?... de märker vi !


Träningen flyter på bra känns de som, utvecklingen går helt klart i rätt riktning, men i ätt takt, de e frågan de… återstår att se! I måndags smygstartade jag på min praktik eller nej ingen smygstart här inte full fart från start, kommer bli himla intressanta, givande och framförallt roliga veckor….

Jag kommer vara drivande i två olika projektdelar, så nu består dagarna mest i planerande, strukturerande och förberedelse!! Spännande.


 Just nu sitter jag å fillurar på den så kallade treminuters redovisningen vi ska ha på torsdag, jo men tre minuter brukar ju inte va några större problem för mig att tjöta… så vf skulle de bli de denna gången ?? men om jag får säga de själv känns de som tre ganska onödiga och bortkastade minuter men put on a smile and just do it !


Eftersom jag kommit in i en period där med massa nya rutiner känns de som en klok ide att även införa bättre sömnrutiner, så snart får inte datorn min göra min sällskap i sängen längre för ikväll… Ha en go kväll 

Av honsomrullar - 25 mars 2012 14:24

Helgen har vart go, hängt med skönt gäng, å bara haft de allmänt bra!


Snart blir det lite käk innan gymmet, å kanske en promenad i de goa vädret, inte illa!

Måste också förbereda inför smygstart på praktiken imorgon och skola, ny kurs nya möjligheter å nya missförstånd på ingående, Yeeeeaay ! hahaha …… jo men annars lär kommande vecka bli minst sagt fullspäckad med saker, överallt å ingenstans mest hela tiden, de e ju lite min grej de, fullfart!


Nehe nu ska jag som så många gånger förut ta tag i mitt liv, börjar nog med att röja, sen får jag göra frysen en tjänst å fylla den lite!!


High five!! om jag lyckades få dej att läsa detta sjukt onödiga inlägget men haru tur kanske du får en uppdatering om hur bra de gick med städningen å maten……………………………..!


Over and out, peace

Av honsomrullar - 21 mars 2012 21:35

Did you miss me ??


Ja som jag befarade så har bloggen tagit en timeout …. Men nu får de la bli ändring på de…

Hänt sen sist då ?? haha jaa joo va fasiken har inte hänt, de har la hänt lite av allt som start på detta året, typ som en bergdalbana… upp å ner fram å tebax hej å ha, ups and downs…. livet lever med mig hrelt enkrelt ine fötr mkt inte för lite livrt lever lagom helt enkelt !!


åh måste bara säga... Skolan funkar fint tycker jag snart dags för praktik, sjukt taggad!! :D ska bli riktigt givande å så himla bra, hallands idrottsförbund ska få dras med mig i 8 veckor! Weehho på de!  Sökt sommarkurs så det blir lite pluggande i sommar också inget mindre eller mer än, sociologi –organisation &ledarskapsteori!! Det blir toppen de du!


Ååh måste ju passa på att tacka HHIF å HIF för stipendiet för hallands handikappsidrottsungdoms stipendiet, jag tackar å bugar å bockar…


Åh måste bara säga en sak till  att min lägenhet blivit himla fin… hahaha massa fina tavlor å min ÄLSKADE diskmaskin, hur dum kunde jag vara å tro att ja kunde leva utan dej ? min föralltid!! Sweeet!


Ååh måste bara säga en sak till...Träningen känns bra, känns som de släpper mer å mer rullar i rätt riktning med gött tempo, visst armarna e inte helt samarbetsvilliga 24/7 året runt men men de går åt rätt håll ialf:D  ….  lite sugit är det allt att de senare i vår e dags för operation i ryggen…. Gör om å gör rätt doktorn, neeed som help av sjukhjulbent kanske !? mohahah  åå inte nog med de, nej de blir en operation i höst med! joomenvessst ….  Jag som gillar sjukhus så himmlans mkt, men efter si så där 7 operationer för att få till ett ’’fint’’ ärr borde de ju bli dunder snyggt!? 7 gången gillt lixom snyggt gånger 7!!!??


Åhh måste bara säga en sak till,just nu e de tenta period … jag säger då de, men på fredag e de över för denna gången, skönt!  Så nu ska jag fortsätta skriva på den…..


 åhh.... måste bara säga en sista sak för idag , tjingeling!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards