honsomrullar

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Bättre sent en aldrig…

Av honsomrullar - 31 december 2011 12:55

Julen har varit och är fortfarande lugn skön och mysig. Julafton var mysigaste dagen på länge, Middag hos momo och moffa självklart kalle anka å sen till övriga släkten, så mysigt så… blev många härliga julklappar inte minst min fina diskmaskin men även en hel del annat … kvällen fortsatte med att kusin barnen skulle prova alla sina nya leksaker och jag var inte sen med att erbjuda mig att hjälpa till ;) haha ! kvällen avslutades på bästa sätt med paketleken! Efter de har de vart lugnt inte hänt så mycket, men de har varit skönt… jag har även dragit ner lite på träningen nu under jul, rastlöst men taktiken att vila sig i form har fungerat förut;) … har ialf blivit någon vända ner till gymmet, alltid  lika kul att träna med olika folk denna gången var syrran och Oscar med … good work !

Ikväll blir det att fira in de nya året med härligt sällskap.  Men först ska jag köra sista träningspasset för i år för att sedan ladda om inför ett helt nytt år med massa härliga träningar, gjort lite småändringar i träningsupplägget så det är bara att vänta in de resultat jag ska uppnå…


För sista gången detta året, se till ha en riktigt bra dag och njut, Gott nytt !   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av honsomrullar - 13 september 2012 15:54

Det var väldigt längesedan jag skrev här, har lixom inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. Känns ganska meningslöst att dag in och dag ut skriva om vad jag äter idag, att jag skjuter upp tvättandet tills dagen där på att jag även idag har tränat, ...

Av honsomrullar - 16 maj 2012 15:46

Så var tanken ialf… men speciellt kärt kan jag inte påstå att återseendet medgymmet blev…  varit sjuk och inte kunnat träna på två veckors tid… Skulle igår kört en genomkörare inför helgens tävling… men det blev inte rik...

Av honsomrullar - 10 maj 2012 23:56

 Ja fy denna veckan har min röst vart på villovägar, fy fy,  att vara tyst e ju inte riktigt min grej om man säger så.. … helt rätt uppladdning inför nästa helg känner jag .. jomenvisst, mennästa helg ska de hur som helst tävlas!!! Praktiken...

Av honsomrullar - 5 maj 2012 19:12

Ja trots att det varit en kort vecka så har de hunnits med lite allt möjligt ialf…   Förra helgen blev de firande av lite allt möjligt smfödelsedagvalborgfantastiskavänner… jaa goo helg helt klart men underbara människor, underbartv...

Av honsomrullar - 26 april 2012 22:12

Ja denna veckan har bestått av långa dagar på praktiken, sen träning på de.  Men veckan har trots långa å intensiva dagar varit himla bra å rolig å innnehållsrik! För första gången på länge sitter ja nu i soffan å kollat på Ice age, för minerna tillb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards