honsomrullar

Alla inlägg under april 2012

Av honsomrullar - 26 april 2012 22:12

Ja denna veckan har bestått av långa dagar på praktiken, sen träning på de.  Men veckan har trots långa å intensiva dagar varit himla bra å rolig å innnehållsrik! För första gången på länge sitter ja nu i soffan å kollat på Ice age, för minerna tillbaka till sommarjobbet, Härliga tider! Har även tagit med lite praktikjobb hem över helgen så nu har jag gått igenom hela 148 enkäter från ihärdiga fotbollsspelare! Nu återstår bara SPSS, min bästa vän, men dåliga relationer kan bara bli bättre elr ?!  Imorgon e jag ’’ledig’’ ska alf inte till praktiken imorgon men  borde nog sätta fullfart med uppsatsen och lite andra uppgifter till praktiken!


 Sedan blir de fest hela helgen lång…. Oj så skoj!  Ne nu ska ja njuta av att göra absolut ingenting innan de  blir dejt med sängen för många timmars sömn!


FullFart, Pusssåkram

Av honsomrullar - 22 april 2012 23:37

Hemma igen efter en dunderbra helg!!

I fredags drog jag å Mariana till Norrköping, ISM stod på schemat.  Efter si så där fyra timmars bilfärd va vi framme, inga krockar, inga felkörningar , så bra ! Lördagen började med Go hotellfrukost sen bar de iväg till arenan, träffa härligt folk å förbereda inför tävlingsstart!! Va tävlingsdebut inomhus för min del å de vill säga även på 60 m… så de va lite svårt att ha förväntningar på de, men resultat mässigt blev de positiva  besked! Kändes skönt att ja äntligen kunde få lite respons på att träningen går så bra som de känns! :D  400m innebär massa kurvor, haha jo men för att inte kört på bana på en halv evighet så får de la va okej ialf, vet va som finns att finslipa å grovarbeta med ……….


Efter tävlingens slut blev de hem till hotellet fräscha till sig lite å ta de allmänt lugnt innan vi drog å käkade på restaurang oj vad gott de va :D!  fortsatte kvällen på restaurangen  med att fira!  Hääärlig kväll senare  drog vi till hotellet å tog hissen från FYSTA våningen  ( norrköpingsbos dialekt i en klass för sig )….. där slutade kvällen som den gjorde efter ett besök på golvet mellan väggen å sängen MYSIGT!  Söndagen började vi med att ladda upp med ännu en go hotellfrukost innan jag förvandlades till en utmärkt chaufför å förde oss säkert å stabilt hem! Väl hemma  blev det att dumpa av  Mariana sen vidare på treårs kalas till väldens goaste Lilla kusinbarn TUVA som givetvis skulle firas…. efter go mat tog ja mitt pick å pack och drog  hem å sen ja kom hem har ja softat fint packat upp å försökt varva ner för nu blir de sängen !


Sov sött alla goa å glada   

Av honsomrullar - 18 april 2012 21:50

Så sant som de va sagt denna vecka har vart effektiv å intensiv  men jag klagar då inte…  blivit massa  flängande, fixande å trixande, fbg- h-town  fram å tebax, fram å tebax å tebax å fram ja ungefär så och än e det bara onsdag å flängandet e långt ifrån klart från denna vecka imorgon blir de fbg igen å fredag drar ja å charmtrollet Mariana till norrköping, …. Å söndag blir de fbg igen å på söndag eller måndag blir det h-town igen för mig… sen e de slut på flängandet för denna  vecka ialf ;)… ska tävla i norrköping å de ska bli så skoj så, å förhoppningsvis går de precis som ja tänkt med allt, den som lever får se!

Blivit långa dagar på praktiken men inte heller här klagar jag, trivs riktigt bra å får va med å göra samma roliga å givande saker, me like å i morgon fortsätter de, måste fixa matlåda bara sen e ja redo inför en härlig dag… men dagens klanteri upptäckt gjordes när ja skulle ta en bit korv ur frysen för att tina… de får bli en hel falukorv, haha mat till en hel arme så ja blir nån sugen på utsökt korvstroganoff a´la Linda så kan vi fixa de ;)  haha (på egen risk dock )!


TjoffTjoff

Av honsomrullar - 15 april 2012 21:04

Gått ett tag sen sist, men ja vart ganska fullt upp, Praktiken är i full gång och jag stormtrivs verkligen! roliga uppgifter att ta sig an!   


I fredags var det ladies night mkt rolig tillställning, å så sant som de va sagt så e de ju faktiskt snudd på omöjligt att ha tråkigt med tokhärligt folk!

   

Förövrigt  rullar allt på, några intensiva veckor väntar men de ska bli skoj.  Träningen går fint och till helgen e de upp till bevis, ska bli skoj å spännande!!  Ne nu blir de lite uppsatsskrivande innan de blir att göra sig redo för en vecka full med praktik, träning å mkt annat !!


Hejsvejs

Av honsomrullar - 1 april 2012 14:09

Efter en rolig fredagskväll blev det lite väl fort lördagsmorgon och dags att åka och ta emot stipendie, men inte klagar jag, tacktack till HHIF å HiF!   Fick diplom i finfin silver ram… haha sweet! Å så klart en kanonfin, urgullig blombukett å eftersom buketten inte var i plast!? Ska jag nu göra allt som står i min makt för att den ska hålla sig lika fin, å hör å häpna än lever den!

Nu blir det snart lite käk fick med mig en smaskig matlåda hemifrån igår, fina grejer de! Sen blir det vidare till gymmet och tok-köra lite, jag vill tävla nu, så nu finns de inget annat än att pressa och kötta för att få fram de resultat och bevis jag vill ha! kvällen plan är att den ska avslutas med lite förberedelse inför kommande vecka på praktiken, Häärlig söndag!


Pussshej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards