honsomrullar

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Stipendier :)

Av honsomrullar - 1 april 2012 14:09

Efter en rolig fredagskväll blev det lite väl fort lördagsmorgon och dags att åka och ta emot stipendie, men inte klagar jag, tacktack till HHIF å HiF!   Fick diplom i finfin silver ram… haha sweet! Å så klart en kanonfin, urgullig blombukett å eftersom buketten inte var i plast!? Ska jag nu göra allt som står i min makt för att den ska hålla sig lika fin, å hör å häpna än lever den!

Nu blir det snart lite käk fick med mig en smaskig matlåda hemifrån igår, fina grejer de! Sen blir det vidare till gymmet och tok-köra lite, jag vill tävla nu, så nu finns de inget annat än att pressa och kötta för att få fram de resultat och bevis jag vill ha! kvällen plan är att den ska avslutas med lite förberedelse inför kommande vecka på praktiken, Häärlig söndag!


Pussshej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av honsomrullar - 13 september 2012 15:54

Det var väldigt längesedan jag skrev här, har lixom inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. Känns ganska meningslöst att dag in och dag ut skriva om vad jag äter idag, att jag skjuter upp tvättandet tills dagen där på att jag även idag har tränat, ...

Av honsomrullar - 16 maj 2012 15:46

Så var tanken ialf… men speciellt kärt kan jag inte påstå att återseendet medgymmet blev…  varit sjuk och inte kunnat träna på två veckors tid… Skulle igår kört en genomkörare inför helgens tävling… men det blev inte rik...

Av honsomrullar - 10 maj 2012 23:56

 Ja fy denna veckan har min röst vart på villovägar, fy fy,  att vara tyst e ju inte riktigt min grej om man säger så.. … helt rätt uppladdning inför nästa helg känner jag .. jomenvisst, mennästa helg ska de hur som helst tävlas!!! Praktiken...

Av honsomrullar - 5 maj 2012 19:12

Ja trots att det varit en kort vecka så har de hunnits med lite allt möjligt ialf…   Förra helgen blev de firande av lite allt möjligt smfödelsedagvalborgfantastiskavänner… jaa goo helg helt klart men underbara människor, underbartv...

Av honsomrullar - 26 april 2012 22:12

Ja denna veckan har bestått av långa dagar på praktiken, sen träning på de.  Men veckan har trots långa å intensiva dagar varit himla bra å rolig å innnehållsrik! För första gången på länge sitter ja nu i soffan å kollat på Ice age, för minerna tillb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards