honsomrullar

Alla inlägg under september 2012

Av honsomrullar - 13 september 2012 15:54

Det var väldigt längesedan jag skrev här, har lixom inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. Känns ganska meningslöst att dag in och dag ut skriva om vad jag äter idag, att jag skjuter upp tvättandet tills dagen där på att jag även idag har tränat, pluggat , klantat mig … att jag e jag 21årig student som gör som jag vill osv… Därför tänkte jag strunta i att skriva allt sånt allt för ofta..  och istället skriva om saker som berör mig och som jag tycker är viktiga och har lust att skriva om just nu ..


De senaste dagarna har fått mig att tänka både en och två gånger på hur mycket negativt och dumt det finns här i världen… säg mig om de beror på 11/9, magkänslan som skriker NEEEJ eller något helt annat… det vet jag faktiskt inte och det känns inte heller speciellt viktigt.


Det som däremot känns viktigt är vad vi kan göra, hur vi kan göra, och varför…


Jag är en person som just nu är mitt uppe i min resa genom livet precis som alla andra. Jag har gjort min unika resa, gått min väg, blod, svett, tårar har gjort mig sällskap likväl som leende, skratt, härliga kramar, underbara människor och upplevelser.  Jag har tagit mig till platser jag inte trodde fanns i verkliga livet, jag har fått uppleva saker som jag bara trodde man läste om i sagorna och jag vet inte om jag lyckats dra högsta vinst vad det gäller mina nära och kära för oj vad bortskämd jag är av den Bästa  familjen och släkten, de finaste vännerna och en underbar omgivning!!

Jag får hålla på med det som jag älskar mest av allt, jag får den utbildning jag aldrig vågat drömma om och allt detta i sällskap av dem jag älskar allra mest!!


Det gör ont i hela mig, nej inte ont det känns för jävligt att se ens nära och kära kämpa emot alldels för hårt motstånd, att sitta vid sidan om och bara kunna se på … eller finns det något jag kan göra, mer än att bara sitta och se på och inbilla mig att jag gör allt jag kan !?... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards